18.16

Får inte fly ifrån ångesten när jag är utomlands ens. Vill bara göra destruktiva saker.
Är så frustrerad, vet inte vart jag ska ta vägen, så ledsen och arg på allt. Smärtan i bröstkorgen gör så ont att mina ögon vattnas och allt är smärta. 

Vill bli frisk. För en gångsskull vill jag bli frisk från allt jag lider av och inte få återfall. Vill kunna leva ett normalt liv, älska som en normal människa och inte behöva specialhjälp genom livet. För en gångs skull vill jag inte gräva ned mig i ångesten och allt mörkt för att jag känner att jag förtjänar det. Jag är så frustrerad och uppgiven att jag just i denna sekund ser bort från mitt självhat för att allt gör så ont och bara önskar att bli frisk.



.)

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

allting kommer att bli bra bästavän, det lovar jag! Har vi bestämt ålderdomshemmet så ska det banne mig bli ålderdomshemmet.

2014-07-27 @ 20:15:05

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback