03.34

Kämpa.

Försöker. 
Se att jag har så mycket att se fram emot. 
Försöker.
Hålla allt ovanför min bristningspunkt. Försöker. 
Se allt positivt. 
Försöker. 
Att inte stöta bort mina nära när jag brister. 
Försöker. 
Att inte låta alla mina destruktiva tankar och handlingar ta över. 
Försöker. 
Att inte bryta ihop och gräva ned mig i den graven jag grävt åt mig själv i alla dessa år. 
Försöker. 
Tycka om mig själv men det är omöjligt. Försöker. 
Förlåta mig själv för allt jag gjort, även fast det inte går. 
Försöker. Vara en bra vän och människa. 
Försöker. 
Glädjas åt saker och människor som gör mig glada, fast allt tar emot. 
Försöker.
Att inte låta honom kontrollera mitt liv och mående som han förstörde för två år sedan. 
Försöker.
Stå upp för mig själv även fast jag känner att jag förtjänar all skit.
Försöker.
Kämpa.

Allt är mörkt och jag ser ingen väg ut. Jag är instängd i mitt egna jag. Instängd med mina egna destruktiva röster och mitt hat. Instängd i min egna kropp med panikattacker och mörker. 

Men jag försöker ändå. Och det är det enda positiva jag någonsin kommer kunna se med mig själv.

.




Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback