22.12

Jag är ful, finnig, tjock, klumpig, äcklig.

Allt jag gör blir fel. Jag är jobbig, ättrig.

Jag måste bli smal. Sminka över mina finnar. Vara snällare. Klä mig på ett annat sätt.

Jag vill bli omtyckt. Men jag har massor äckelfinnar i hela ansiktet, en stor näsa, fult hår, fula kläder, jobbig röst, jobbiga åsikter och beter mig konstigt.

Varje gång jag kollar mig i spegeln är det enda jag ser mitt fett som väller och lår och armar som är för tjocka, samt för små bröst och stora fötter & händer.

Jag vill dö varje gång jag ser mig själv.

Varje gång jag ser kort på mig mår jag dåligt för att mina vänners skull, för att de måste umgås med mig. Den fula, vidriga och jobbiga.

Jag försöker bättra mig. Förlåt.



.


Mina Kommentarer
Postat av: Caroline

Nej Amalia, nej. Det du ser är HELT fel, HELT tvärtemot vad alla andra ser. Du är vacker, inifrån och ut. Du har så fel med att du är ful, äcklig & jobbig, för det är du inte. Jag blir så glad bara jag ser en liten bild på dig, där är ju min lilla solstråle. Att du skulle vara ful är bara helt fel i min värld, och många andras. Du vet Siri? Hon tycker att du är skitsnygg, jag lovar. (Visar bara att även folk som inte har sett din fina insida tycker att du är jättefin) Kom till mig om du vill prata och ta hand om dig, världens bästa.

2013-05-14 @ 22:44:00
Postat av: Marcus Bengt Nilsson

Amalia?? VA?! :O Nej, du är en av den underbaraste personen jag mött i mitt liv! Det är alla små fel som gör oss till den vi är! Det är därför jag är så underbar :D För jag har så många fel :D <3

2013-05-23 @ 19:19:56
URL: http://mbn.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback