22.39

inatt fick jag en väldigt fin kommentar av någon anonym i några inlägg under som gjorde mig ganska glad. tack fina varelse. 


Idag hamnade jag i skolan vid elva efter slit att komma upp. jag rörde dock inte det minsta skolarbete på grund av trötthet och omotivation samt otrolig ångest. och så har det varit nu för mig de senaste veckorna när jag äntligen kämpar mig till skolan. jag kommer dit, får panikmycket ångest och går och lägger mig i centrets soffa. och jag vet inte varför. har sedan alla tider tillbaka haft grov ångest i skolan men då har jag i alla fall kunnat göra lite i taget. men nu har det förvärrats och jag kan inte göra någonting. och mina ångestdämpade fungerar knappt. har lika mycket ångest. 

så nu har Spiros och Robert (aka mina lärare) sett att mitt mående blivit värre och hade ett möte med mig idag. vi ska ha ett till imorgon om samma sak men som det ser ut nu så är det nästan ett 97% klart val från dem. Jag ska bli sjukskriven på obestämd tid. och hur känns det? förjävligt minst sagt. 

Jag vet inte vad jag ska tycka och tänka. jag vet att det nog skulle vara bäst för mig just nu att vila upp mig eftersom jag är sönderstressad med skyhög ångest men fortfarande. Blir elever som mår dåligt sjukskrivna eller är detta ett särfall? får man ens göra så? hur ska jag göra med betyg och gymnasium? åh min ångest byggs bara upp av allt jag gör hur jag än vrider och vänder på det. 

men som sagt är det inte 100% klart än, men jag är fortfarande chockad av att de tog upp det och mina tankar går i 180km/h för att det är så mycket. 

herregud, vad gör jag med mitt liv?
 
 
 
.
 
 

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback