09.47

varje natt i snart 3 veckor har jag drömt ungefär liknande drömmar. Eller, exakt samma sak som händer i olika scenarion. Att du och jag blir vänner igen. Att du förlåter mig. Sedan vaknar jag upp och inser att jag inte kan ringa dig. Eller fråga hur du mår.

Jag ser ditt fönster från mitt. Min persienn hålls nere eftersom jag inte kan hantera dessa känslor och smärtor.

Om ni undrar varför jag är uppe med tuppen så ska jag till Maria ungdom om en timme. Vi var på psykakuten i måndags som skickade oss dit. Alla verkar tro att jag har alkohol och drogproblem också. Haha, jag är femton barre, skärp er.


Efter idag får jag lov. Vet inte vad jag tycker. Vill spendera det med min bästa vän men det kan jag inte eftersom hon hatar mig. Varför kan jag inte släppa saker?


.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback