tredje januari

Alltså ångesten över att inte blogga borde inte hinna ifatt mig såhär mycket egentligen men det gör det ändå. Förstår helt ärligt inte varför folk fortfarande läser och kikar in här. Det är bara deppigt och jobbig uppdatering, haha. 

Idag gick jag och bror min till vinterskola i Västberga. WOWOWWOOWW. Ångestfyllt som satan. Var där till 3, sedan träffade jag Caroline. Vi fikade och träffade efter två timmar även Friday och August där, så jävla skoj! 

Kom nyss hem och allt är ångestfyllt WÄWÄWÄWÄWÄWÄ. Mår jätteilla också. Haha, åh mitt liv.


Imorgon taggar vi skola igen. Fyfan vad jag bara vill bort från det. Nu nu nu nu. 






.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback