starkt

vad är starkt och inte? Utan att vilja "skryta", så är det det folk brukar beskriva mig som. Stark. De brukar säga att det är för att jag gått igenom mycket och fortfarande är i livet.
jag har aldrig förstått varför de säger så.
 varje dag önskar jag att jag var död. eller att hela jag var borta.
det enda som fortfarande lever är min själ och hälften av mitt psyke. resten är dött för länge sedan. Det är som att jag ständigt slutar andas, varje dag. det enda jag vill är att hela jag ska dö.
är det starkt för er?
..

Mina Kommentarer
Postat av: Caroline

Det som är starkt med dig, och det jag beundrar dig för, är att trots allt så har du alltid ett leende på läpparna, piggar alltid upp en och finns alltid där för dina vänner. Det är starkt. Det är inte svagt att må dåligt, det är okej att göra det. Du är stark som kämpar vidare, som vågar stanna kvar trots att du egentligen inte vill eller orkar. Men du ska veta att det är okej att inte alltid orka le, ta hand om sig själv eller andra. Det är då jag finns där. Det är då jag gör mitt allra bästa för att ta hand om dig och få dig att känna dig älskad. Du är bland det finaste jag har, och det får du aldrig aldrig glömma. Jag älskar dig så sjukt jävla mycket finafina Amalia.

2013-01-15 @ 18:11:52

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback