Dag 11 - Tio sanningar om mig

Jag är en otroligt känslig person, samtidigt som jag är en av de mest hårdhudade jag känner. Crazy shit. 
Jag skulle vilja kunna spela piano och gitarr. 
Något som jag hatar mest av allt är snö, kyla, is och mörker. Med andra ord vintern. 
Jag får ångest av precis allt. 
Jag har äntligen sparat ut mina naglar, heheh. 
Jag har nu (igår) fått ögoninflammation. 
Jag tror att år 2013 kommer bli mitt karma år, eftersom jag gjorde väldigt mycket nya, konstiga och verkligen dumma saker under 2012. Det har inte börjat mjukt om vi säger så. 
Jag fryser väldigt lätt. 
Det är för tidigt för detta, känner min hjärna nu. Jag är så jävla körd. 

 
 
..



Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback