01.50

känslan av att hela din kropp är trött, eller näst intill död, men din hjärna går på högvarv och vill inte sluta säga åt dig hur äcklig, ful, jobbig och vidrig du är, är något som händer mig varje kväll. och jag är jävligt cpless på det.

kan inte allt bara sluta? kan lnte jag lära mig av mina misstag, mig att leva och mim hjärna sluta säga åt mig saker som jag inte vill lyssna på.

jag håller seriöst på att bli galen och jag börjar tappa total grepp om allt och alla, framför allt mitt egna psyke och mående. men det är ingen som märker förutom jag.



jag vill bara att allt ska vara bra igen och att det finaste jah har, ellee haft, ska förlåta mig. eller i alla fall prata med mig. snälla gud, ödet, eller vad fan det är som styr oss, vill du fixa det?

.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback