20.19 gran canaria

Idag försökte jag ta kontakt med dig igen efter en månad då jag skrev sist, men du öppnade det inte ens. Jag förstår inte. Tror du att ignorera mig gör allt bättre? Jag har så mycket att säga och jag skulle göra allt för att du ens skulle visa att du bryr dig, bara en gnutta. Allt du gör mot mig gör ont och du förstår inte.

Jag gjorde ett misstag. Men det var två vänskapliga pussar. Precis som jag pussar Zeke eller daggen, vänskapligt. Och bara för att alkohol var inblandat tror du att det var ett fyllestrul eller att vi låg vilket är det dummaste jag skulle hört.
Två pussar, ingen tunga, ingenting.
Du pratar inte med mig på grund av två pussar. Jag förstår att det är principen och det är det jag är ledsen över. Men fortfarande; TVÅ PUSSAR.

Du förstår inte hur illa du fått mig att må och att jag förlorat min andra halva och syster. Snälla, snälla, försök bara.


.


Mina Kommentarer
Postat av: Matilda

Men du förstår väl att det inte BARA är därför hon är sur/ledsen/arg/besviken? Du har orsakat henne mer smärta än vad du kan tro, och hon har stått ut med det och ignorerat det tillräckligt länge.

2013-04-11 @ 21:26:19
Postat av: Doobidoo

Men du Matilda! hur hade du tänkt dig att Amalia skulle förstå det, när Tyra inte pratat med henne om det eller något överhuvudtaget under dom två senaste månaderna?

2013-04-11 @ 22:50:05

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback