01.20

Jag dras mellan att dö eller att leva. Varför är jag så feg? Jag vill inget hellre men ändå så är jag kvar.


Du pratade inte med mig idag. Snart får du som du vill, snart dör jag.


.


Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Märker du helt ärligt inte själv hur jävla patetisk du är? Det är DU som har sårat den här personen och då är det DU som får sota för skiten också? Eller trodde du att du kan gå och göra allt som får dig kännas bra och sen tro att ingen annan blir sårad? Sluta vara så jävla patetisk och bara tänka på dig själv! Sluta gå och tyck synd om dig själv, för det ser bara så jävla fånigt ut! Slå dig på bröstet nån gång förfan och ta tag i dina egna problem istället för att lägga dom på någon annan! #lesstjej

2013-04-14 @ 08:24:33
Postat av: MHM

Förlåt men vidrigt att hota med att ta ditt liv eftersom det är något som hänger på DIG och hur du lägger över det på Tyra är otroligt FEL.

Svar: Jo, det förstår jag också. Men här på min blogg så skriver jag det jag tycker, tänker och känner och det var det jag kände igår. Jag står för det jag skrivit men jag förstår det du vill säga. Om jag var utomstående skulle jag också tycka att det är vidrigt, men det är så hon (även fast folk tycker att det är fel av mig att skylla på henne) fått mig att må och det är liksom inget jag kan undgå. Som sagt har jag inte bett någon läsa det jag skriver och att alla fortsätter kommentera anonymt får mig att skratta högt eftersom att jag i alla fall vågar stå för det jag skriver, tycker och tänker. Men din poäng förstår jag, då jag kunde skivit det på ett bättre sätt men det är fortfarande så jag känner och det är inget jag kan göra åt.
mallish.blogg.se

2013-04-14 @ 21:35:51
Postat av: Caroline

Till personen ovan; hur fan hänger det på Amalia? Hon försöker prata med Tyra, försöker förklara, be om ursäkt, visa att hon älskar henne osv. Amalia har gjort allt hon kan, så det hänger inte alls på henne längre. Och att säga att det är vidrigt att hota att ta livet av sig, det är vidrigt. Tänk dig för innan du skriver så jävla okänsliga och korkade saker, tack för mig.

2013-04-15 @ 09:08:44
Postat av: Anonym

Att ni ens kan hålla på och lägga ut namn såhär på internet. Lägg ner förfan.

2013-04-15 @ 15:39:37

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback