sjuttonde september tvåtusentolv

Hejsan på er! Sanne skickade ett ganska övetygande sms igår om att jag skulle blogga, så jag får väl tänka på det smset då och då, haha.

Mobilblogga går dock inte, eftersom min fina telefon blev stulen i lördags, så jag har en gammal sony mobil nu, haha. Hoppas dock på att få iphone 5 senare, mohaha.

Idag blir det skola, som jag redan är grovt försenad till (Hehe förlåt mami oh papi), efter det blir det psykolog tid. Orkar inte med något utav det idag. Mår så sjukt jävla cp-illa och mitt huvud dunkar. Plus att jag inte kan ställa mig upp utan att typ svimma, har redan gjort det en gång idag. Tack mamma för dessa underbara egenskaper<3<3<3 Vill bara stanna hemma med regnet utanför mitt fönster och mysa. Ta det lugnt. MIN HÄLSA KLARAR INTE SKOLAN, WÄÄÄWÄWÄWÄ.

Men man kan inte få allt i livet.

Puss på er.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback