plättar

Jag är en sådan människa som allti fastnar för saker och ting väldigt snabbt. Jag röker bara en sorts cigaretter, ett tag använde jag bara skjortor, jag har/har haft min keps-period, kexchokladsfasen, min gitarrfas nu, osvosv. Ni förstår grejen?
Nu har min nya fas uppstått mina vänner.. Nämligen plättar.Plättar, plättar, plättar. Jag har upptäckt att köpe-plättar från ica eller varsom, är så sjukt gott med smör och socker på, så det är det enda jag äter när jag äter något hemma. Det är min nya frukost, ibland lunch, ibland middag och alltid min kvvällsmat. Jag måste sluta äta onyttigt, haha. Och innan plättarna tillkom till en utav mina faser så var det ju såklart ostschnitzeln som alla mina vänner vet mycket om. Den vanan har dock inte lämnat mig helt än. 


Förövrigt så sitter jag nu och äter just ja, plättar. Och kollar på awkward. Idag ska på vi studiebesök på Stockholms estetiska. Vi får se hur kul det blir, haha. 



.

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst din blogg ganska länge och 2009 så hejade du på Nicklas Hocker i idol. Vet inte om du fortfarande gillar han men aja http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15471295.ab du kan ju lösa det här! Hoppas dom hittar han <3

2012-09-20 @ 17:21:23

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback