nicklas hocker

Jag fick en kommentar idag om en människa (hen, haha), såklart anonym, som sade att hon/han läst min blogg länge tydligen (aaw, hihi) och kom ihåg att jag gillade Nicklas Hocker och frågade om jag hört det som hänt. 

Och ja, min far visade faktiskt detta för mig idag och mitt hjärta krossades verkligen när jag såg det.
Inte för att jag fortfarande är i "ÅHHIHIHIIHH JAG ÄLSKAR IDOL-NICKLAS" - stadiet, utan för att jag följde honom under en lång tid, jag lyssnar faktiskt ibland fortfarande på hans låtar och för att det här visar (om han nu har tagit livet av sig), hur sjuk kändisvärlden gör oss. Alla. Det påverkar väldigt många och är just påfrestande för otroligt mycket människor också. Och det är så jävla synd. Mitt hjärta splittrades verkligen när jag läste detta.

Mina tankar är med Hocker familjen. Nicklas jag hoppas att du kommer tillbaka oskadd, det finns så många som tänker på dig.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15474886.ab



.



Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback