Hallu






Förlåt för dålig kommunikation här på bloggen. Men jag har varit ganska busy, wieee.


I fredags så gick jag i skolan tills 2. Mötte efter det Ronja och Sanne samt cecilia i staden. Vi fikade och shoppade, sjukt mysigt.
Vid 5-rycket drog vi hem till Sanne, där hennes bror André och hans kompis Stephan var. Vi hängde med dem, sedan kom deras kompisar tom, Adam och Martin, och våra kompisar friday och Alva, haha.
Vi tjejer åt lite pizza och sedan slutade
det med att fler folk kom och vi satt nere i deras källare, lyssnade på musik och hade stört trevligt. Sov sedan över där också.

Och igår var det lite likadant.
Vaknade hos Sanne, vi åkte till stan med hennes mamma. Gick på galleri. Sedan åkte jag hem, duscha, åkte tillbaka till Sanne, haha. Då hängde vi André, tom, guppe, friday, cilia, sara, Sanne och jag. Jättemysigt. Sedan drog de på krogen vid 2 och då åkte vi hem! Haha fyfan vad surt det var..


Nu har jag bara en tanke innan jag vet vad jag ska göra idag; mat.

Godmorgon på er! 


.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback