en test. standard bror.

Det är ganska fjortis och 2010 med listor och tester, men ack var roligt det är, haha.

Du heter? Amalia -mellannamn mellannamn- Hallerby
Smeknamn: Jag har knappt något smeknamn längre. Har ju blivit kalla Mallan ett bra tag, men knappt längre. Låt som du sörjer till när du är ledsen? Fix You är väl min standard haha.
Beroende av? Cigaretter, musik och cola. Kompisar kan vi väl trycka in där också.
Vad tror folk om dig? Jag vill inte ens veta.
Vad får du oftast komplimanger för? Min piercing, läppar, ögon, kropp eller hår.  
Hur imponerar man på dig? .. En snygg krulltott med humor funkar i alla lägen. 
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer ganska ofta, tyvärr.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Såg att du var försenad, du är väl i skolan nu, hoppas jag?<3"
Var bor du? Hägersten, Stockholm.
Trivs du där? Både ja och nej. 
Har du haft sex idag? Haha nej. 
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer!
Vem ringde du senast? Cilia igårkväll. 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag och sanne pratade om allt och möjligt.
Brukar du komma i tid: Haha, nej. 
Hur känner du dig nu: Tom och tonårig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått och vitt. Yäh.
Vad tycker du om fötter: Eh ja.. 
Vad saknar du: sanne och cilia. 
Hade du en bra kväll igår: Nja sådär.. Ganska onödig dag, haha. 
Favoritdryck på morgonen: Cola. 
När brukar du oftast gå och lägga dig: allt mellan 12 och 5.
Är du blyg?: Inte det första ordet jag skulle beskriva mig med tror jag haha..
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Nej..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, vad skulle jag inte göra?
Är du nöjd med ditt liv: Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit. 
Är du bortskämd: Möjligt..
Vad gör du i morgon: Ska väl till skolan. 
Vad är det värsta du vet? Jadu.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.
Vad är det finaste du fått? Ingen aning.
En speciell dag du minns: Ingen som slår till direkt i huvudet.
Du samlar på: Minnen, och foton. 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Cilia eller Sanne. 
När grät du senast: Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Åh vill inte ens tänka tanken. 
Vill du gifta dig? Nej.
Vill du ha barn? Neej. 
Är du musikalisk? I've heard so, älskar musik.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej. 
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej du vet. .
Biter du på naglarna: Nej, jag river.
 
.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback