tisdag

nu har bloggishen stått tom alldeles för länge, för min smak.

Idag vaknade jag vid 12 tiden. Gick upp och duschade och gick sedan på ett möte i skolan. Efter den spännande (allt för vanliga) upplevelsen begav jag och Tyra oss till Liljeholmen för en kaffe. När den slunkit ned drog vi en tur i affärer och träffade sedan Zeke i Slussen. Jag och Zeke (tyra bangade jao) åkte hem till honom, rökte i köket och myste med musik. Sedan gled jag förbi Sanne en stund för lite mys där också. Kom hem runt 10 tiden, helt genomfrusen och utpumpad. Suck.


Ja.. Då börjar man centret imorgon, heltid. Känns hyfsat bra, jag hoppas verkligen att saker och ting blir bättre nu. Peppar, peppar.

.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback