söndag

Dessa eviga söndagar.. Jag hatar dem så innerligt men ack så slappa (slappt=skönt) de kan vara ibland! Underbart härligt att kunna lunka runt i mjukisbyxor och kura ihop sig under täcket. 


Min helg har varit en väldigt trevlig sådan. Är supernöjd! (haha jag låter som en tv-shops reklam)

I fredags var jag och Sanne hemma hos henne. Vi satt nere i källaren med André, Stephan, Adam, Guppe och Jonte. Sjukt mysigt. Grabbarna grus skulle ut vid 11 och då gick jag hem och sooov. Så himla skönt. 

Vaknade utvilad 10.30 med stor förvåning på lördagsmorgonen. Åkte och fikade med Cilia vid 2 och sedan åkte jag hem. Inte alls långt därefter kom Sanne till mig och hastigt och lustigt gick vi till henne istället vid 6. Vi hängde lite med Tom och André (André hade fått en ny tv-spels-bas-grejsimojs som han lekte med) och sedan åt vi. Klockan 8 gick jag och Sanne där ifrån till mig. Sedan rullade alla in tätt inpå. Tillslut var vi; jag, sanne, Cilia, Zeke, August, Torsten, Nikki, Karl, Viktor, Friday, Tyra, som hade det superbäst. Vid halv 3 utrymmer vi min lägenhet. Jag och Sanne går hem till henne och sover. Vid 5 rycket blir vi väckta av André och Tom som kom hem. Somnade inte fören halv 10 imorse och vaknade vid halv 2, så jag är ganska trött idag. 

Idag efter jag vaknat och fixat mig hos Sanne åkte jag till mn kära farmor för att fira henne och pappa. Sedan gick jag till Zeke för lite uppdateringar och cigg. Efter det bar det av till Cilia och vid 6 var jag hemma!


SÅ SJUKT INTRESSANT JAG VET. Och nu är jag så trött att jag snart somnar. Ska bara äta upp min daimtårta, moheh. 


PUSS.

 
.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback