lite onödig fakta osv osv om mig

Längesedan jag uppdaterade den här kategorin så nu kööör vi gubbar. 


- Om jag var ett djur anser jag själv att jag skulle vara en struts. 
- Jag är 172 cm hög (HEHE) 
- Jag röker alldeles för mycket (nu blev det konstigt med mitt svar ovanför, men jag röker i alla fall cigaretter haha)
- Förut var jag tvungen att tvätta håret och duscha separat 
- Skjortor är mitt favoritplagg
- Min nya hobby är att spela gitarr
- Det ser ut som att tredje världskriget precis tagit slut i mitt rum
- Jag har en systemkamera (harald) men använder den aldrig. 
- Jag har inte ätit sushi på ungefär 3 år
- Jag tycker att jag har jättelite kläder fastän jag har 5 garderober och mina golv är inte synliga pga av klädesplagg(både hos mamma och pappa) 
- Jag kommer antagligen inte gå gymnasiet
- Jag trivs bättre som brunett 
- Jag har otroligt svårt att sova 
- Jag var jättedålig på detta.. 
- Jag hatar att duscha när hela rummet inte blir ångfyllt
- Jag kan inte äta riktig frukost
- Jag får ångest över nästan allt
- Mina taggar på instagram är episka
- Jag är superduper intresserad av en människa som är en douche. Nästan. Hehe.Nej. Åh. 
- Jag är otrolig orak i min rygg
- Jag var flintskallig tills jag var seriöst typ 4-5. HAHAHA
- Jag sover nästan alltid naken. RAWR ;););)
- Ugglor och grisar är mina favoritdjur. 
- Rasistskämt tycker jag är otroligt roliga. 
- Jag är väldigt högljudd. På ett bra sätt! Typ.. Hoppas jag.. Eh.. Ah okej. 

NU RÄCKER DEEEET. Hehe. 

 

 
 
.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback