2012-11-21

Hallihallå. 

Idaaag mina vänner var det upp och hoppa halv 9 för att göra mig redo för jobbet. Yes, inte skolan. Eftersom jag nu går i centret på skolan (Host, problmenbarn, host) så får jag faktiskt jobba en gång i veckan, så sjukt härligt!

Var i alla fall på jobbet vid halv 11 och sedan bröt helvetet ut. Så sjukt mycket människor och det var stressigt som satan. Det gör inte allt bättre att 75% av gästerna på Atrium är bittra (riktigt bittra) pensionärer. Man får handskas med en hel drös otrevliga människor per dag, kan jag säga er. 

Var helt slut när jag fick gå tidigare vid 4 (tack och lov), efter en stressig dag med dåliga tankar. Tog en promenad till Bellmans på sergelgatan och träffade mina tjejer Cilia och Sanne. Vi satt där ett tag innan vi gick vidare till TopShop. Jag skulle köpa min julbordsklänning (WIEIEIEIEIE DEN ÄR SÅ FIN) och jag fick även med mig en tröja och en mössa. Fett yolo. 

En middag och en fika senare (Som förövigt var fyllda med massor av skratt), med Sanne och Cilia begav vi oss hemåt och nu kom jag precis innanför dörren. 

INTRESSANT VA? 

Nu ska jag ta av mig sminket och sedan sova. Skola imorgon. Hela min ångest sprider sig i hela kroppen när jag tänker på det. Suck. 



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback