godmorgon

hallihallå!

 

Den här veckan har varit en av de bästa på länge. Comenius veckan. Fick äntligen träffa min tysk Kübra efter ett halvår som bodde här nu. Sjukt mysigt. Och så fick jag träffa holländarna. Oj oj vilka människor. Underbara. Jag grät hållkäften-mycket när de åkte kan jag säga. Hela fredagen grät jag, haha. Kände mig så tom när de åkt. Men jag och Lisa (Dunyas holländare) har pratat jättemycket om att jag ska åka dit i sommar. Jag har massor av ställen att bo på; Hos Bente, Astrid, Lisa och Julian. Det enda jag behöver är i princip en flygbiljett. Usch vad jag saknar dem. 

Ska väl berätta lite om min helg också! 

I fredags så var jag hemma och myste för första gången på en helg på cirkus två år, haha. Jag och Leon kollade skräckis och sånt där. 

Så igår, då vaknade vi, tittade på en till film. Åt sedan middag med mamma och johan. Efter det träffade vi August, köpte cigg och begav oss till zinken. Där träffade vi Friday, Torsten, Nikki och Mattias. Vi myste och hade jätteroligt. Zeke, tyra, Chrippa, Sanne, Evelina och Daggen kom sedan. Väldigt roligt!


Idag blire sång vid 1, sedan fika med Andersson och Alaaaou då jag även måste kolla jeans. Skulle vara soft att även ha ett par nya och fräscha glasögon till grekland också så det ska jag väl kika på. 

Ha det bra! Puss.

 

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback