dålig uppdatering blir alltid bättre med en test

SENASTE:
1.Dryck: fanta
2. Telfonsamtal: Sanne!
3. Sms: Zeke
4.Sång: The last goodbye - The Kills
5. Senast du grät - måndags

HAR DU NÅGONSIN
:
6. Dejtat nån två gånger?: Haha jag dejtar verkligen också
7. Har någon vart otrogen mot dig: Hoppas jag inte
8. Har du varit otrogen: Nerg
9. Förlorat någon speciell person: Jarg
10. Varit deprimerad: nejduvet
11. Varit full: haha ja

DINA TRE FAVORIT FÄRGER
:
12. Blått
13. Svart
14. Vitt

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: jarg
16. Fått ditt hjärta krossat: nej hihi
17. Skrattat så mycket så du börjat gråta: standard bror!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
19. Insett vilka som är dina riktiga vänner: ohja
20. Fått reda på om folk pratat illa om dig: jarg.
21. kysst en kompis: näääää vad äääkligt
22.Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: haha assåååå
23. Har du några husdjur: pappa
24. Vill du ändra ditt namn: nej jag gillar Amalia :))) Men vill byta Hallerby till Rosenbaum
25. Vad gjorde du igår vid midnatt: sov
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: vi firade med middag och mys på altan hos moi
27. Någonting du längtar till: TAGGA GREKLAND
28. Senast du träffa din pappa: imorse
29. Något du skulle vilja ändra med ditt liv: massooor
30. Vad lyssnar du på för musik just nu: Mcfly bror
31. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jarg!
32. Vad gör dig irriterad just nu: din mamma

OM DIG:
33. Ditt namn: Amalia Solveig Renate Hallerby
34. Singel/Upptagen: Singel and ready to mingle!
35. Stjärntecken: jungfru
36. Kille eller tjej?: Tjej
37. Grundskola: västbergaskolan
38. Gymnasium: -
39. Högskola: -
40: Hårfärg: blå/svart/lila/brunt haha
41. Långt eller kort: långt
42. Längd: 171,5! !
43. vad gillar du hos dig själv: -
44: Piercings: ögonbryn och naveln
45. Tattoos: nej men det önskas senare
46. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
47. Tatuering: -
48. Piercing: ögonrbyn
49. Bästavän: Kevin
50. Sport du spelade: var väl dans då haha
51. Husdjur: Izor, min katt
52. Vaccination: stelkrampsspruta
53. Konsert: Tokio Hotel tror jag!
54. Förälskelske: Var väl kevin på dagis då haha
.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback