'cause you're everywhere to me

Hallååååå alla språknördaaaah'

Nu sitter jag hos Zeke och myser gal1. Vi har ätit våfflor med glass och innan det middag med Anton vapendragare. Det var jättetrevligt fast Anton var tvungen att gå tidigt.

Min helg var i alla fall otroligt härlig. Bästa på länge!
I fredags var jag, Zeke, Anton. Cecilia och Sanne i kristineberg och chillade på bryggan. Vi träffade lite Kristineberg-människor och myste.
Igår så kom Pontus och Glenn hit till Stockholm för en natt, så på kvällen samlade vi massor av människor vid skolan och hade trevligt! Det var väl runt 20-25 pers och sen så sov jag, Cecilia, friday, Pontus, Glenn och august hos Sanne!


Ska snart ta och dra mig hemåt, börjar ju tidigt imorgon! Sista veckan på praon.. Vill inte att den ska ta slut..

Bilden är ifrån lördagseftermiddags i gamla staden med de bästa människorna. Älskar er.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback