2012-03-14

Hallååååå!


Nu vill jag ta tag i bloggningen igen mina vänner! I've made a choice. 

Så! Idag är det onsdag, veckans skönaste dag för 8b. Svimmade dock nästan på första lektionen. Alltså idrotten, men det var kul ändå. Vi kollade Harry Potter på engelskan men jag satt och lyssnade på musik lite forever alone istället. SYV med Maggan, vi berättade i princip bara vart vi ska praoa nästa vecka, och kollade på Susan Boyle's audition, haha, så det var chill. Lunch på donken, standard bror! Sista SO:n med Lisa (:() och sedan slutade jag! Skulle gått på studietiden men tog hem allt istället. 

Ikväll ska jag hem till min bror med min mamma och äta middag. Eller, ikväll och ikväll. Jag ska väl åka rätt snart haha. Det blir mysigt!

 



Nu ska jag gå och bota min huvudvärk, tjingeling!


 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback