summer

Hallihallå!


Ja då var det "sommar" då.. Även om vädret inte instämmer så är det ju lov! Västbergaskolan slutade redan i måndags, vilket var underbart. 
I tisdag åkte jag, August, Nikki och Cilia till Cilias land och myste. På onsdagen kom även Alva, Torsten och Friday och gjorde oss sällskap. Efter lite häng med Pontus och Glenn som jag inte träffat på hundra år så tog vi tåget hem igår. Har varit ett par underbara första dagar på lovet med fina kompisar. 

Idag vaknade jag vid 12 och gick och duschade på dirren. Nu så är Zeke här och vi chillar gal1. 

Ikväll blire krök i Nacka haha. pöössss

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback