Goodnight

Tjo tja tjena!

Nu ligger jag i sängen med min bebis och ska sova, är helt slut. Bebisen i detta fall är då inte Niklas utan min iPhone jag nu fått tillbaka efter 3 veckors längtan! Fan vad jac saknat den. Instagram och alla beroende framkallade saker. Dock har mitt fruit ninja försvunnit.. Inte okej!

Idag var den första riktiga dagen i skolan. Gick på bilden och matten men under matten mådde jag pissdåligt. Var svimfärdig och kände att jag skulle spy. Allt pga av för lite sömn och mat haha, så jävla typiskt. Sov hela matten och gick sedan hem för att vila lite. När Tyra slutade åkte hon till mig för lite sällskap till klockan 4.
Niklas kom runt halv 6 och åt middag med oss. Följde honom hem för ungefär en timma sedan.

Nej nu ska jag sova, måste vara utvilad till imorgon! Puss.


.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback