2012

Hahah heeeeeeeeej allesammans. 

Jag och Niklas har nyss vaknat upp hemma hos mig och jag tror vi ska åka till vårdcentralen eller till något café/affär för att hitta på något hihi. 


Ja.. Vad har mina senaste dagar att erbjuda? Jo inte så mycket. 
Men mitt nyår var den bästa hittills tror jag! Vi var Tyra, Jag, Nikki och Zeke började dricka lite och vi lagade mat lagom lulliga hahaha. Aldrig igen! Men efter maten kom Chrippa till oss och vi hade det asnajs. Fast sedan hände det lite jobbiga grejer haha... Men det löste sig tillslut! Vid kvart över elva åkte vi alla mot fruängen och jag hoppade av i slussen och träffade Niklas. Hihi. Sedan sov vi hos mig efter ett besök hos Erika.


Och ja, de senaste dagarna har jag typ varit med kompizzzar och Niklas haha. Fekke.

 

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback