2012-01-09

hej kompizar!


Det var några dagar sedan! Ska försöka sammanfatta mina senaste dagar lite kort bara.

Igår så åkte jag till min pappa som flyttat och packade upp massor av saker. Hängde in alla mina saker i garderoberna och så. Varför har jag så mycket kläder? Fyllde ut 4 stora garderober, och det är inte ens hälften av kläderna haha. Skitsamma! Jag och pappa gick ut och åt vid 7 tiden och halv 9 var jag hos Tyra för prat och gladiator-tittande. David kom sedan samt Niklas. Vi hängde och hade det mysigt. Jag och Niklas åkte sedan hem till mig och sov sedan.



Idag så åkte jag hem till papi igen för att hjälpa till. Tyra och Dunya kom dit också. Hittade en hårfärg i badrummet som jag aldrig sett som var mammas gamla haha. Det fanns inget bäst före datum så vi körde på. Gott folk, nu är jag lila-hårig haha! Sjukt spontant. 
Vid klockan 8 samlades jag och Tyra hos David för filmtittning. Älskar er.



Imorgon är det skola så jag kanske ska sova. Eller inte. Vi har halv studiedag så det spelar ingen roll haha.




Sjukt ful, men glad bild! hihi

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback