Tjena katter!

Idag har jag jobbat, som en galning kan jag säga er! Pensionärer är inte alltid så söta som man kan tänka sig. Ibland vill man slå de.. Samma sak med små barn och bebiar. Usch.
Igår ramlade jag och slog ut en tand mot en byrå. Det gjorde jävligt ont, people.
Pappa ska ta med mig till tandläkaren så fort som möjligt och fixa detta men jag kan bli tvungen at gå med endast en framtand i några dagar. Aja whatevvar. 
Nu är jag med mina fina vänner Cilia och Sannis. De äter mitt godis och fiser i soffan. Två fisförnäma idioter. Men jag älskar de ändå! Fast jag är nog ändå värst. Fiser som en tok och stoppar munnen full av godis. Omnom
 
 
 
 
 
Puss på er alla!

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback