söndag

Nu var det några dagar sedan jag skrev här sist, så halloj på er. 

Den här helgen har varit väldigt mysig faktiskt. 

I fredags var jag, Sanne och Cilia hemma hos Sanne. Vi myste galet, lyssnade på musik och hängde lite med André och Adam. Cilia åker hem vid 1, då både jag och sanne går och lägger oss då, jag i soffan och Sanne i sin egna säng. Fick dock inte sova påriktigt fören efter klockan 8, haha.

Helt död vaknar jag på lördagen. Åker hem till Cilia vid 2. Sanne kommer förbi vid 5, då jag precis ska åka. Stressade hem för att duscha och fixa mig, eftersom jag skulle på den årliga halloweenfesten. Klar som indian blir jag ganska snabbt och sedan åker jag till Alva vid halv 7. 
Vi hade det väldigt roligt faktiskt, och vid 10-tiden tog jag, Dunya och Jasmine en taxi mot Telefonplan. Jag och Dunya sätter oss hemma hos mig och myser och Sanne joinar oss tätt inpå. Dunya lämnar oss vid 12. Jag och Sanne sitter och deeptalkar till klockan halv 3 då vi tillslut bestämmer oss för att åka till henne.


Idag mår jag så otroligt dåligt. Om man ska må såhär efter varje gång man druckit alkohol när man är vuxen, vill jag inte åldras mer. 


tack för mig.


 
     .

Såhär fin var jag igår som indian innan jag åkte till maskeraden. YÄH. 


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback