måndag

Även kallad julafton. Jag hatar verkligen julen, men ni kan väl få en god jul i alla fall.

Jag har nyss vaknat och ätit lite. David är i duschen och pappa springer runt med mat lite då och då, ibland. Det som jag tycker är så himla skönt i år är att vi inte stressar som vi gjort alla andra år. Jag har aldrig förstått mig på mig att allt ska vara "perfekt" på julafton. Vad är det roliga med det? Jag förstår att många stressar upp sig för att det är lite av en norm att julafton ska vara en perfekt högtid, men om man tänker efter egentligen så blir det "perfekta" när det inte är perfekt. Enligt mig i alla fall. Det är en anledning till att jag har något emot julen, all den här stressen. Det är ju inte bra för någon överhuvudtaget. 

Nu ska jag nog hoppa in i duschen. Snart kommer mor och vid 1 kommer födelsedagsbarnet aka min kusin, Niko.

Puss och god jul!


.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback