fredag

det är fredag om nu någon kunde missat det.

igår sov jag hos Sanne, började dagen med en kaffe påväg till skolan som jag förövrigt var i vid halv 10 (!!) och jag har bestämt mig för att försöka fixa skolan det sista halvåret nu. jag kommer få slita som ett djur och det kommer inte bli roligt, men det är npg värt o slutändan. så nu vänder det mina vänner. NU KOMMER NI FÅ SE EN NY AMALIA BLA BLA HIT OCH DIT. haha.


idag är jag ganska glad.







.

Mina Kommentarer
Postat av: caroline

Åååååh vad glad jag blir! Du klarar allt min finaste Amalia! Du är bäst! <3

2012-12-14 @ 16:58:06
Postat av: nikki

Ohja, du klarar det!
älskar dig världens bästa Amalia <3<3

2012-12-15 @ 00:41:29

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback