sirius humanum bitchez

Nu sitter jag och min mamma på hennes jobb i Slussen och chillar. Eller.. Jag softar och mamma stressar ihjäl sig haha. Har varit här i drygt en timme tror jag. Druckit lite kaffe och smörat för chefen i hopp om extrajobb hehe.

Imorse så vaknade (host, blev väckta) klockan halv 7. Sanne skulle ju nämligen till skolan. Så vi gick upp och fixade oss innan vi åt frukost. Vi lagade en riktigt måltid hihi. Två packet bacon, ägg, juice, cola, kaffe och allt där emellan! Jättemysigt.
Sedan tog vi tåget halv 9 mot sickla där Sannes skola designgymnasiumet låg.

Jag lämnade över Sanne på skolan och drog hit. Seg som satan.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback