sannes place

Rallå på er!

Den här dagen har varit väldigt mysig, faktiskt. Och nej, jag har inte börjat skolan än! Min skolgång startar på måndag.

Så idag vaknade jag vid 1.
Klockan 3 träffade jag Leon och hans kompis Mickan. Vi chillade gal1 på ett antal cigaretter och hade det trevligt.
Efter det mötte jag upp cilia i liljeholmen och vi tog en fika, samt shoppade en massa. Jag köpte 4 tjocka tröjor, 4 linnen, örhängen och armband för 500 spänn. Guldkorn, eller vad?

Åkte sedan till Sanne för att hänga lite. Slutade med att jag åt middag här och nu ska vi sova tillsammans. Och så hände en ganska sjuk grej också, men det tar vi inte här haha.

Puss på er mina fina.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback