godnatt

Sitter nu på balkongen med min godnatt-cigg och ska snart försöka sova. Jag ska ju gå skolan imorgon! Första dagen i nian.. Är faktiskt väldigt taggad konstigt nog. Vill bara jobba upp mina skolkade 85 poäng nu nu!

Idag har varit en skön dag. Vaknade med Sanne och Cecilia hos mig, sedan åkte vi till stan och träffade Antonia och Emelie. Vi fikade och hade det supermysigt.

Åt sedan mat med mamma och hennes kompis, samt hade lite privat spelning för dem med min barngitarr och mitt capo av en penna plus gummisnoddar. Haha.

Träffade nu ikväll Sanne för en promenad och hade som vanligt skittrevligt. Kom hem runt 11 tiden och la mig i sängen med datorn.

Nej nu ska jag avsluta min cigg och Håkan sång.

Godnatt.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback