freaka som en psykopat

Igår mina vänner.. Då vaknade jag hos Sanne halv 7 på morgonen. Varför? Jo för att jag skulle följa med skitungen till hennes nya gymnasium av egentligen ingen anledning haha.

Vi var i sickla vid 9 och då lämnade jag av min lilla ankunge Sanne. Då åkte jag till min mammas jobb som ni såg igår. Och efter det åkte jag tillbaka till designgymnasiet och gick tipspromenad med sannes klass haha.


Efter det så åkte jag och min bror till en psykolog och när jag kom hem däckade i en timme innan det var fullt upp igen!
Tyra ringde och jag åkte in till staden och fikade med hon och chrippa.

Och EFTER det var det Norlie & Kkv! Bästa konserten på länge.

Jag, david och Felix åkte till david efteråt och sov där.

DET var nog allt haha. Förlåt för skittråkig text. Mohehe.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback