Cecilia, den bästa bruden i världen!

Asså jag måste bara lätta mitt hjärta här! Cecilia Forsberg är nog den mest snygga och underbaraste tjejen jag vet! Asså hon är ju helt fantastisk! Jag önskar jag kunde vara bara lite som henne. Jag menar hon är ju mogen, vacker, smart, hon klär sig snyggt, och hon är väldigt sofistikerad. Det finns inget dålig med henne. Och helt ärligt har jag alltid varit lite små kär i henne. Det kanske är så mer att jag vill ha henne än va henne. Menmen vad ska man göra? Måste bara leva med att jag aldrig kommer va som henne.
 
Och när jag ändå håller på att lätta mitt hjärta kan jag ju också berätta att jag har inte bytt trosor på 5 veckor och inte duschat på 7.
 
Okej nu får det räcka för idag! Puss på er minna små gosseungar!
 

Mina Kommentarer
Postat av: Den bästa bruden i världen

Naaw va gullig du är Amalia!! (och lite äcklig)

2012-08-12 @ 19:56:47

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback