åttonde augusti

Läget homies?

Nu gick precis Fina, August och Friday hemåt för mat och sedan ska i alla fall vi tjejer ses igen.

Gårdagen var ganska kaosaartad. Jag blev cpsur på allt och alla för att jag tyckte att de var respektlösa mot mig. Vi firade nämligen Cilias 16 årsdag hos mig. Menmen.. Det löser väl sig snart!

Det slutade i alla fall med att Friday och Fina sov här och imorse vaknade jag vid halv 1 att dammsugaren var igång. Sedan när jag väl kommer ut i hallen ska Friday börja moppa golven och Fina står och gör ägg och bacon. Vilka sötnosar. Blev alldeles varm i hela kroppen, blödig som jag är haha.

Sen har vi bara varit hos mig och druckit kaffe samtidigt som vi konverserat, vuxna som vi är, haha. August kom även och joinade oss.

Nej nu blir det mat. Ostschnitzel ftw!

Är lite p12 sådär med en brusig ful cambild, men jag är ju tillåten eftersom jag bara är fjorton, aight?



 
.

Mina Kommentarer
Postat av: Storkuk

Awwyeah, aint dat fresh?
(Bravo, du blogga tillslut!)

2012-08-09 @ 19:05:33

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback