sunday

Börjar med att i fredags så var det ju Maggio! Jag gick med Carro och Eve, plus att David var med men gick efter halva kvällen, haha. Men det var något av det roligaste jag gjort på länge. Dock var inte konserten något att hänga i julgranen.. Hon är jävligt lam live asså.. Men vi chillade gal1 och hade det bäst med Björn, Adam, Adam och Lina! Haha. 

Igår.. Ja då så gick jag och Ellen till Lilje och chillaaa litää. Köpte ett par leggings, en navelpiercing och en skitfin mössa som jag kommer bo i haha. Vid 5 åkte jag hem och sedan vid 6 gick jag till Tyra där hon och Chrippis var. Jag åt lite där och sedan stressade vi till Kristineberg haha. Ingen idé eftersom nästan alla vi kände drog på en gång så det sög. Så vi, trion (Tyra, Chrippis och jag) åkte hemåt vid typ 10 mot telefonplan och det var en väldigt flummig tunnelbanetur, hahaaha. 
När vi kom till tp så mötte vi Dagg1 och Dävid och så gick vi till tyra och lämnade henne och chrippa där + hämtade mina hörlurar och laddare. Sen gick jag och dubbel-d (Dävid o Dagg1) till Dagg1 och kollade på "Hur många lingon finns det i världen". Grym film! Efter gick jag och Dävid till honom och chillade en biff. Najs. Löve u lillen. 


Idag vaknade jag klockan 12 av att lill Julle väckte mig haha. Gick upp och duscha och sedan lagade pappa bacon och ägg till mig. Världens bästa frulle och pappa hehe. 

Nu måste jag nog börja göra mig iordning. Ska träffa Dunya när hon slutat rida vid tre (så det blir väl vid 4) och planera hennes födelsedag!




Söta ellen igår och min nya piercing! röd och fin hihi.



Jag och Chrippa hade kul på tunnelbanan.. hahah





Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback