i cant stand it

hejhej det var ett tag sedan!

Så ja.. senaste veckan har varit stressig som fan. Skolan börjar ju nu på riktigt och jag måste gå på varje lektion, fast jag hellre tar lite extrarast med kompisarna haha, och så måste jag lära mig att plugga.. Men rutinerna kommer väl ikapp mig snart hoppas jag. Försover mig förresten typ varje dag, HAHA. Jag är bara bäääääzt.

Och när det inte är stressigt så försöker jag skratta och ha så kul som möjligt under alla omständigheter haha. Går bara bättre och bättre för varje dag! Jag och Ellen diskuterar även de enda tre sjukt snygga 7or också, HAHAHA. Skåpet, Räcket och Bitchen! Vi är konstiga ja, vi veeet. Jag och Noah rave:ar även mattelektionerna, jag virkar för fulla muggar, wordfeud mot Lotta på lektionerna och imorgon (haha byter ämne) är det även Maggio på grönisen! Ska bli sjukt kuuul juu. Längtar :)

Förresten.. Kan någon bara typ casha ut 4000 till mig eller något? Behöver nämligen en höst & vinter garderob men det är ju inte en jävel som vill betala. Suck. Life as a fattiglapp folks. 


   



.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback