en test

SAKER SOM DU ÄR JUST NU: 
[] glad 
[x] trött
[] vild
[] lugn 
[] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[xx] ledsen  
[x] besviken
[/] arg 
[] sjuk
[] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad  
[x] olyckligt kär

RANDOM STUFF:

Någon/några som förstår dig: De närmsta.
Någon som du längtar efter: Ingen just nu
Något som du längtar efter: Ingen aning
Någon som du hatar: ..
Vem kramade du senast: Eve eller Ellen, kommer inte ihåg
Vem kysste du senaste: Zeke
Vem ringde dej senast:  Dunya
Vem ringde du senast: Mami
Har du några kärleksproblem: Haha dum fråga.
Har du ätit något idag: Knappt
Har du gråtit idag: Ja
Har du skrattat idag: jovisst, lite grann

JAG:
Är singel: Önskat jag kunde svarat nej på det
Saknar någon just nu: Haha ja
Är rädd för att bli övergiven:  mm
Svär ofta: haha ja
Sjunger i duschen: När jag vet att jag är ensam i huset.
Morgonperson: NEJ
Är kär i kärleken: Verkligen inte
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja
Vill ha barn: aldrig
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Helt klart

HAR DU:

Glasögon/linser: Båda
Piercingar:  Två stycken
Syskon: Ja
Pojk/flickvän: nej
Jobb: Nej
För många vänner: Nej
Rymt hemifrån någon gång:  nej
Färgat håret:  Oh ja
Bra självförtroende: Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Jorå
Dumpat någon: Det också
Brutit ett ben någon gång: Nee
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: haha nej
Somnat gråtande:  igår faktiskt

BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegel: mm
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: Nej
Klä dig i svart: Ja
Hata folk: Kanskeee
Lita på folk:  ja

SISTA PERSONEN SOM:

Du delade en dricka med: Tyra
Du fick sms från: Tyra
Du snackade med på msn: Jasmine

 

 

 

 

.


Mina Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-16 @ 23:56:49
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback