2011-09-27

Tjoooo. 

Idag så gick vi i skolan till klockan 12 (lyckaa) och hade bara 3 lektioner. No:n var till och med rolig idag. Fattade allt direkt och det känns asskönt. 
Efterskolan åkte jag, Emma A och Dunya till Liljeholmen där vi åt lunch och sedan köpte mazariner + festisar och satte oss på en avskild plats för att fira Dunya lite smått och myste lite med dance-offar, haha. Så jävla kul. Vi åkte hem till mig efter det och sedan åt Emma hos mig. Halv 8 följde jag henne hem och kollade sedan på idol med papi.

Nu sitter jag och sjunger i mitt rum haha.. Gör alltid det efter idol.. Ingen aning varför men blir så jävla sugen på att sjunga av mig då, haha. 

Nu ska jag fan sova snart, bara några låtar till! Puss.

 

 

.

Söta emma snodde min iphone hahaha sötisen!

 

 


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback