2011-09-04

Tjeeeanareee. 

Igår så vaknade jag upp med en förskräcklig förkylning efter en chillkväll i Kristineberg. Jag tare lugnt hela dagen och klockan 5 kom Tyra hit så vi åt och fixade oss. Vid 6 gick vi till tunnelbanan och åkte till Kristineberg där vi träffade alla sedan kvällen innan. Sjukt kul att alla var så sociala och taggade hela kvällen.

Efter en sjukt rolig kväll, kaos och återigen kaos så kom min bror och hämtade mig och tyra med bil. Haha. Men det har varit en sjukt kul helg, så jag ångrar inget!

 

Idag vid 4 ska jag träffa Dunya. Känner att jag ska vila upp mig till imorrn, men ändå träffa något socialt levande. Hehe.

Vi hörs senare! Puss.





Jag idag, sjuk och sliten som fan haha.

 

 

 

.





Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback