i'm just an ordinary girl

 

Jag tror inte folk förstår hur mycket jag sliter.
Hur mycket jag kämpar.
Hur stor tyngden är på mia axlar. 
Hur svårt det är.
Hur mycket det tär på mig varje dag
Hur mycket jag försöker.


Men ändå så går allt fel. Jag känner mig så jävla misslyckad.

 

 

 

 

 

.


Mina Kommentarer
Postat av: Emma A

Du är fan heller misslyckad Amalia!

Jag skulle kunna sitta här ock skriva värsta texten om hur mycket jag älskar dig och hur jävla bäääzt du är!..meen jag nöjer mig med att skriva: Jag älskar du Amalia, du är inte misslyckad på något vis, du är fett bäst. Punktslut.<3

2011-10-20 @ 08:14:54
Postat av: Dunya

Jag vet att du kämpar, jag vet att du försöker.

Jag vet hur det är att ligga på botten, men du är allt annat än misslyckad det kan jag lova, du är en underbar människa. Jag älskar dig något enormt, mer än vad du kan förstå.

Och glöm inte att du alltid kan prata med mig.

Poss

2011-10-20 @ 22:55:36
URL: http://fuckinretarded.blogg.se/
Postat av: nikki

du är inte misslyckat någonstans. Du är jättebra och prata med mig om du vill och jag älskar dig jättemycket!<3

2011-10-21 @ 13:36:07

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback