17/10-11

Hej!

Idag är det måndag, bara upp och vara glad. Sketakul!

Hade svenska prov på morgonen vilket jag tror gick rätt bra, siktar på B eller C faktiskt, hehe.
Dagen flöt på rätt bra, hade bara svenska, no, franska och idrott. Väldigt skönt!

Efter skolan åkte jag till västertorp och klippte mig. Asså.. Det är skiiiitkort och raktklippt. Verkligen inte fint, suck.. Men det är asskönt att det slitna är borta. Fick klippa av runt en decimeter för att det var bara.. Dött, haha.

Sedan mötte jag Emma S och Dävid, så åkte vi till stan och myste lite. Har saknat de två väldigt mycket.
Vid 6 så mötte jag Papi så att vi åt och kolla på en skitfin lägenhet.. Ååååh jag vill ha den! Efter det gick jag en promenad med ellsi! Haha det var väldigt flummigt.

Nu sitter jag och tittar på någon dansk deckare. Ovanligt bra faktiskt, för att vara dansk hehe.


.


Mina Kommentarer
Postat av: elleen

danska deckare är ju grymma ? ;)

2011-10-21 @ 16:00:15

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback