starting from zero got nothing to lose


Startade en underbar varm dag med att försova mig. Började egentlien 9 men kom till skolan 11. Missade ett engelskaprov till. Great. 
Men det var ändå en rätt skön dag. So lektion med wikipedia-fight i datorsalen, rolig diskussion på svenskan och snack med Tommy halva teorin på hemkunskapen! Efter detta var det studietid inför Comenius. Haha väldigt tråkigt dock.. Alternativ energi och vindkraftverk.

Efter studietiden gick jag hem till David och bakade och bara prata. Så som jag saknat den lille krabaten. Vi bakade chokladmuffins och de blev superdupermega godaaaaaa. 

Pappa skjutsade mig sedan till mamma där jag åt mat. Så nu sitter jag här och ska skriva min so grejsimojs! Min bror David är också här hihi.     






 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback