sick

Halli hallå. Det var ett tag sedan.


Just nu har jag ju höstlov. Som inte har varit någe vidare hittills, men det har ju haft båda uppförsbackar och nedförsbackar såklart. Igår var nog största uppförsbacken. Hände lite saker innan jag, Tyra, Ida, Rasmus och Chrippa skulle på bio och under bion som förövrigt var väldigt bra (Attack the block), så fick jag otroligt ont i magen och jag hade fått feber och typ halsfluss på samma gång haha.

Så idag ska jag vila så mycket som möjligt. Känner mig skitäcklig och ful och värdelös. Ska åka o köpa cigg sedan om jag är pigg nog.

        
                                           Juste! har blivit brunett också. Trivs så mycket bättre. Bild från i förrgår.



.

Mina Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper du cigg? :)

2011-11-06 @ 00:39:26
Postat av: Karl

Snygg:)<33

2011-11-06 @ 22:49:39
Postat av: fanny järvå

daaamn, vad snygg du är amalia!! love you! <3 <3

2011-11-10 @ 23:13:03
URL: http://fjsj.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback