I spend trust despite of everything that i've lost

Tjo tja tjena nämen tjenareeeeeeee. 


Kom till skolan idag klockan åtta faktiskt. Till slöjd. Mycket stolt över mig själv! Engelska efteråt som ängnades åt fruit ninja med den segaste vikarien någonsin. Matten senare var flummig och hostig med Donya. Franskan efter lunch var jobbig, hatar att gråta på lektioner. Sista lektionen var hemkunskap. Rolig som fan! 

Efter skolan åkte jag med David och Emma för att lillen skulle köpa The Wave biljett av Sarah. Emma och David åkte hem och jag träffade Zeke. Vi åkte till Kristineberg och sedan var jag hemma till 6 då jag käkade. Intressant va? Efter maten kollade jag på Burlesque och träffade Ellen vid halv 10 vid vår bänk. 
Nu lyssnar jag på Movits och skriver lite granna. Naajsnajs. 


Ska sova snart, börjar åtta imorgon med Biologi. LML.

 

 

Snygg ungä.

 

 

.


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback