I got 99 problems but a bitch ain't one

Då hamnade man här också då! 


Fick 1,5 timmes sömn inatt pga av my leftover från min förkylning. Dvs hostan, haha. Hostade till och med så mycket att jag spydde.. Fräcchht. 
Obviously var jag ju såååå redo för den underbara, fina, glada, lärorika skolan! Typ.
Gick på K-tiden och svenskan, sen räckte det. Var så hängig och hostig, så jag gick hem för att vila. Så antagligen har inte min förkylning/infektion/virus/vettefan släppt. Suck. 

Så jag har knarkat ipren, mått dåligt och kollat på Ellen Degeneres samt Eclipse. Kul liv. 

Åh jag får en sådan ångest. Ångest över skolan. Ångest av att jag vet att varje dag är lika jävliga. Lika mycket press. att jag vet att varje dag har jag No, Matte, so, Franska eller idrott, de ämnen som jag hatar och det som gör det ännu jobbigare. Svårt att gå, och svårt att skolka. Skolkar jag mer, ja då vet vi ju vad som händer. Soc kan ta sig. Bokstavligen.



Seg. haha.  



.

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback