germany

hellohellohellloooo


Min helg har varit väldigt skön faktiskt, riiktigt rolig. 

I fredags gick jag och min fina flickvän Emma på bio och åt middag. Skitroligt hade vi, älskar henne massor. Efteråt träffade jag zeke och alla kristinebergare. Gjorde sällskap med Tyra sedan hem. 

Igår var det den årliga halloweenfesten som Alva p, Lisa, Ulrica och Tesla höll i. Det var kul, dansade och skrek av skräck i en polisutklädnad, haha. 

Nu ska jag och pappa åka upp till tunnelbanan och så ska jag och mina fina vänner åka till Tyskland. Kommer hem på fredag, vi ses då!

Puss.

 





.

 


Mina Kommentarer
Postat av: apa

Varför stavas Zeke med litet Z?

2011-11-30 @ 10:53:55

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback